1 december 2010

Hejsan!
Helt galet det är  ju redan 1 December och redan Onsdag!? Näh tycker faktiskt att tiden ska chilla ner sig lite nu...;D
Just nu sitter jag och smaskar på godaste glassen BEN&JERRYS Chocolate Fudge och Cookie Dough ass GOTT!!!
Köpte den igår men det blev över en hel del tills ikväl;D
Idag så har jag inte gjort något specielt bara skola som vanligt inte direkt någon Nyhet!:P
De flesta av er kanske har smakat på glassen men om ni inte har det så rekomenderar jag verkligen den åt er!:)
Här kommer dagens Outfit!:)

NYC Tröja:Från New York;)
Byxor:GinaT
Linne under:Bershka
Skor:Vita converse
Här får ni se en bättre bild på tröjan eller polo tröjan;D


Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gott!!!!:)
Hejdå bloggar kanske mera senare
Puss&Kram
//Madde<33

Kommentarer
Postat av: Lucke

sv; Tack! följ mig gärna på bloglovin. KRAM

2010-12-01 @ 16:57:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0