25e Agusti 2010

Shoo!!
Idag så vaknade jag kl 4 som jag typ jämmt brukar göra:P
Efter det så loggade jag in på datorn och svarade på kommentarer:)
Sedan duschade jag och fixade mig men efter duschen så gick jag upp till mitt rum och där var det en jätte stor trollslända(stavning) var så himla rädd!! hahhaha men mamma dödade den tillslut:P
När vi var klara så drog mamma och jag till Puerto Marina det är ett ställe här i Spanien och faktiskt ett jätte fint ställe nis ka få se ett kort på Puerto Marina:)
Nu så får ni se bilderna


Linne:H&M
Shorts:Bershka

Min snygga fotring som jag köpte för 25kr:)


Det där e Puerto Marina i vattnet så finns det fiskar som de har inplanterat det är assssss stora här får ni se en bild på dem;)

Så stora e fiskarna ahhaha man köper en påse bröd som e gammalt för att mata fiskarna för 10 kr:P
Är inte så roligt efter alla 10 år man har gjort det;)

En rolig gubbe som vi såg efter vägen där:P
Ni vet såna som man stoppar pengar till och sen så gör den någon rörelse:P

Innan vi drog hem så åt vi spaguetti gottiligottgott hahah:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0