6 e July

Hej:D
Som ni redan vet skulle ni få se kort från igår men jag bloggade inte för att vi kom hem så himla sent och jag var så jävla trött!!
Men här kommer bilderna.



Duschade söta ziggy hahahah inte glad men han gillar faktiskt att duscha:P

Efter duschen lekte jag lite med honom:)<33





Efter alla model kort fick han en hundgodis som han älskar<333



E i poolen och Hoppar hahaha Yeah!!

Splash!!;D


Dyker:D

Såg ett himla äckligt djur på blommorna vid poolen..:S

Maten-Grill-Ris-Sås-Grillade tomater-Sallad&Bröd:D

Haahaha mamma ville ha ett kort på mig vid poolen :P


Efter maten blev det efterrätt hahah-Te-Bulle&Vattenmelon mmmm jättegott:)
Japp det var min dag ahhaha :P
Hejdå Bloggen<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0