27e Agusti 2010

Hej idag så har jag klippt håret!!
Okej hon klippte bra,inte för mkt men hon sa att mitt hår var jätte utslitet och att mina toppar var öppnade så att hon sa att jag måste göra en inpackning för 500kr!! Jag ba WTF  e ni seriösa hahaha.
Jag gjorde såklart inte inpackningen:P
Här får ni se 1 bild ahhah :P


Där sitter jag i frissan ahhaha :P

Efter jag hade klippt mig så hämmtade min pappa oss och skutsade hem oss:)
När i kom hem färgade jag min mammas hår:P
Ganska lyckat;P
Och klockan 8 så fick vi gäster:P
Jag fick vara babysitter till dem i 2 timmar:P
Och efter de så var jag hellt död!! så att jag gick och ZzzzZ ahaha:P

Hejdå<33
//Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Inget speciellt, själv? :D

2010-08-28 @ 18:28:16
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: matidla

jo förstår de :P men bättre än här ;D haha ska dra på bio om nån timme, annars äre bara slapp som gäller :) sj?

2010-08-28 @ 19:13:43
URL: http://matildaekhessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0