2 a Agusti

Hej på er:D
 
Som ni märker har jag inte bloggat igår... men det var för att jag vaknade och drog till stranden igen ahhaha det finns inte så mycket att göra när det är så här vamrt xD
Idag ska jag nog dra till stranden igen.Men Jag vte inte riktigt om jag kommer att ta kort för att dte  e lite (pinsamt) att göra till grejer framför kameran när det  e så mkt folk som glor på en hahaha.
Jag fattar inte vrf alla kollar på 1 person när hela stranden e proppad av folk? hahaha inte okej asså:P
Men,men skit i dem idag ska ni få se bilder;P
Igår förökte jag fixa en ny bakgrund på www.scrapblog.se men jag vet inte riktig hur jag ska få över den till bloggen sen:S Skulle ni kunna hjälpa mig(A)<33
Tack=D
Aja nu ska jag äta  nudlar till frukost  hahaha älskar nudlar vet ni vad min mormor sa till mig en gång?
(Om du äter så mkt nudlar kommer du att bli en nudla snart!) Hahahaha då garvade vi :P
Fan vad jag saknar henne....:(:(:(:(<33<3<3<3<3<3<3333333333333
Aja vi ses=)<3

Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - ja visst var dom? :) allt bra med dej?

2010-08-02 @ 19:48:43
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0