18e Agusti 2010

Sorry,Sorry&Sorry!!!

Igår lovade jag er att jag skulle blogga om igår och iförrgår men det gjorde jag tyvärn inte fö att vi kom hem så sent ( m från min pappas kompis)
Men idag ska jag hem till min kompis med min kusiner hon e jätte snäll hon heter Yasmine har kännt hennei 3 dagar(A)
Vi ska dit för att vi ska bada i poolen och där finns det snygga killar eller inte sååååå snygga men de e okej:P
Idag kommer ni att få se det jag gjorde den 16-17&18 plus Outfit!!!
För utom Outfiten på den 16e glömmde att knäppa kort(A)
Men nu ska jag göra mig i ordning vi ska dra kl 15:00!!<33
Hej då Bloggen!!<33


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E

Sv; Okej, jag mår bra, själv då?

2010-08-19 @ 21:49:39
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0